marieelisabet

Gå framåt

Kategori:

Jag är gladare nu och har mer energi än förut. Jag har också fått uppleva något jag hade glömt hur det kändes: att vara trött på riktigt och att få vakna upp utvilad efter en natts sömn. Inte gå och lägga sig med den där förlamande tröttheten (som är så svår att beskriva hur den känns) och sen vakna upp med samma trötthet på morgonen. Det är fantastiskt! Visst, ibland vaknar jag och är supernervös över att jag slängt mig rakt ut i det okända för jag har ingen aning om hur det kommer att gå men det är ändå härligt att ha tagit steget!
 
Jag blir glad över all positiv feedback jag får på det jag gör om dagarna! Just nu är livet fint och jag önskar så att pappa hade fått vara med nu. <3
 
/jag som hoppade och just nu simmar för fullt
 

KOMMENTARER:

  • Hondjuret säger:
    2014-11-21 | 06:00:33
    Bloggadress: http://www.hondjuret.se

    Och jag blir så väldigt glad över att läsa det här gumman! Du om någon är värd allt fint!!
    Och jag är säker på att allt kommer gå som en dröm! <3

    Svar: Du är så fin <3 Jag blir så glad av dina ord, min litenE!
    Kramar och pussar
    queenofsadness

Kommentera inlägget här: